Snart härifrån...

Tänkte ta bussen ned till stan och tåget om en dryg timme. Tills dess borde jag väl egentligen packa all den sista skiten, men jag är rätt övertygad om att jag imorgon kommer stå där och hitta en massa nya saker jag inte visste jag ägde och därmed heller inte har packat ned.

Träffade den okände tvåan också och fick mig min kretsteknik. Boken var lite skamfilad men den var iallafall inte inbunden vilket lättade bördan med något ton, härligt härligt.

Efter skolan stack jag och Erik och inspekterade den nya lägenheten och måste säga att jag är GRYMT besviken över de nya tapeterna i vardagsrummet... De har någon konstig rosa-beige nyans istället för vitt eller grått eller något lättmatchat som jag hade hoppats på... Och detta ihop med mörkgrå dörrar...? Hur fan tänkte de där liksom...? Vi hoppas att det var ljuset som spelade ett spratt för jag har då ingen lust att tapetsera om... Om man bortser från det och att två rum saknar fönsterbräde så ser allt jättebra ut, vi har t.o.m fått ny kyl och frys så blev en större frys än jag har nu trots allt! Så jävla skönt.

Dock kommer ju lägenheten se förbannat tom ut då jag bara har möbler till arbetsrummet och sovrummet... Vardagsrummet kommer stå helt tomt tills Erik kommer med soffa och TV och vi får köpt våra bokhyllor...

Nej, skall man vara lite nyttig kanske?


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: