Snart så...

Var verkligen nere på Riksbyggen 09.32 idag och trodde att jag i och med det hängde på låset men visade sig att det redan satt fem pers där som var före mig i kön. När fan kom de dit egentligen?
Tog en plågsamt långsam halvtimme innan mitt nummer kom upp men nu har jag iallafall nycklarna till den nya lägenheten. :D

Pappa ringde och undrade hur mycket det var jag skulle ha med mig hemifrån och om vi egentligen behöver ha med en kärra hemifrån eller om det räckte om vi hyrde en här uppe, och är nog inte så väldigt mycket jag skall ha med så borde funka prima. Lovade kolla upp lite var man kan hyra släp här i närheten också. Tror Norrstrand är närmast, så skall bara kolla om de tar ett vettigt pris också...

Erik mådde inge vidare i natt så har inte blivit så mycket sömn som man önskat så blev lite längre sovmorgon än planerat => med andra ord ingen frukost. Så sitter här och tynar sakta bort medan äggen kokar. Tur att kastullerna låg längst upp i en av lådorna... Värre blir det med glasen men får la hälla juice i en pet-flaska eller något. Löser sig. :P Jobbigt att fixa mat när man packat ned allt man använder...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: