Tröööligt...

Uff. Nu börjar jag få nog av det här... Funderar på om jag skall ta och hoppa in i duschen och sedan dra upp till Erik och anropa selektiv minnesförlust en stund...

Allt porslin inslaget och nedpackat. Bara en helvetes massa småskit kvar då... Men det blir nog mer att bara slänga ner i påsar...
Ser ut som fan här inne just nu om man säger så...


Nej, orkar inte mer just nu faktiskt... Ryggen värker efter att ha stått böjd över sängen och rullat glas i papper i en evighet... Nu är det dusch som gäller och sedan drar jag...

Laterz lads n lasses

Btw, så skall jag lämna tillbaka kretsteknikboken imorn... Johanna hittade mig en tvåa som ville bli av med sin till ett mycket vettigare pris än akademibokhandelns. ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: