Diamonds are a girls best friend

Haft min första föreläsning i programmering. Verkar som att vi kanske inte behöver köpa kurslitteraturen då lärarn lägger ut allt material på nätet, vilket vore jävligt skönt då boken kostar 1000 spänn... Pengar som jag inte gärna lägger på skolan just nu om man säger så... Pengar jag ALDRIG egentligen vill lägga på skolan, eller böcker överhuvudtaget... Skulle vara manga då... :P

Verkar vara en rätt intressant kurs annars så får skylla det faktum att halva klassen halvsov sista timmen på att det är måndag morgon... :P Vi hade dessutom oturen att hamna i labgrupp B vilket innebär att vi har den tidiga tiden varannan dag och den sena varannan. Grupp C har däremot endast tidiga tider... Vad hände där lixom? Orättvist! xD Den sena tiden innebär att vi har håltimme mellan 10-13.15... Halvkul sådär. Därför jag är hemma nu. :P Tänkte sova någon timme, sedan käka och slapa lite och sedan återvända för lite övningar i datasal. Najjs najjs.

Gårdagen var även den riktigt najjs. Var visst inte så hungrig så blev mest till att bara smaka lite på thaimaten medan Erik åt med god aptit som vanligt. ;) Gjorde mig en matlåda av en del av min resterande thai (haha, mums idag) och resten får la Erik käka till lunch... :P
Älsklingen hade köpt ett usb-minne i present eftersom han slarvat bort mitt gamla, en mixer (ska köpa glass och frukt and shit imorn och så ska vi mysa med milkshakes! Älska!) och en skitgod parfym i en diamantformad flaska ("har ju inte råd med riktiga diamanter just nu så du får den här istället" naaaw) Underbart. ^^ Mixern får han dock hjälpa mig att bära hem för den väger ett ton. ;P

Well, sova nu tror jag. Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: