En dos av underbar, nostalgisk musik


Hahahha, Hanna visade hur man lade in videor direkt, så nu kan jag det också, underbart! :D
Haha, tänkte låta er njuta av de tre låtar som fick in mig på min musikaliska bana. Enjoy och våga inte stänga av, här skall det njutas. ;P

Rammstein - Sonne


Metallica - The Unforgiven II
(gaah, jag ska på Metallica i mars! Jag är salig...)


Hammerfall - Renegade


Asså, var ju en väldans massa år sedan (såg dessa på Voxpop om någon minns det programmet så det säger väl en del) men de håller än, till viss del iallafall. :P
Minns videorna lite annorlunda men var ju som sagt ett tag sen och mitt minne vet vi ju alla hur bra det är. ;) Funderar på om det är en video jag till viss del blandar ihop med Renegade, men kan inte alls komma på vare sig band eller låt så är lite jobbigt här.. ;P Är en massa stråkar och typ... cellospelande i början... shit har scenen framför mig i huvudet men fet chans att jag kan förklara den så någon annan förstår... :P Lägger ner't.

Tänkte nog faktiskt sova nu ivf, blev gött mycket senare än jag hade räknat med. Och som Johanna sa tänker jag inte gå upp imorn förrän jag vaknar av mig själv. :P Dessutom har jag gött ont i ryggen för ja, min dator står fortfarande på golvet och ja, jag sitter skräddare framför den... ^^''

Så godnatt mina (hårdrockande) änglar


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: