Happy birthday to me...! :P

Hopps, tre timmar kvar av den här födelsedagen då ja... Undrar när födelsedagar slutade vara sådär speciella...? Visst är de fortfarande trevliga, man får stå i centrum en liten stund, man får presenter och folk visar att de bryr sig genom att gratta en... Men... utöver det känns det egentligen som vilken dag som helst... Jag blev ju visserligen väckt av mobilen då en skönsjungande familj ville gratulera mig (eller tja, blev väl egentligen väckt av min faster som smsade 05.57... vem är ens uppe då...?!) men efter det så har dagen bara... rullat på. Programmeringen var sövande men övningarna gick grejjt, shit va bra vi är Malin! ;P

Fått testat mixern nu också... Hehe, Erik var lite rädd att folk skulle tycka det var en dålig present men jag gillar den och jag älskar tanken bakom den så vem bryr sig om någon annan? :P Han köpte lite olika ingredienser och hittills har vi gjort en typ av milkshakes bestående av vaniljglass, vaniljyoghurt, mjölk och frusna hallon och blåbär. Mumsfillibabba! :D Kvar har vi jordgubbar och sedan kakao eller kanske i omvänd ordning... :P

Är inte detta typiskt, medan Erik sover i min soffa skulle jag försöka hitta någon film vi kunde se och ladda ner den, speciellt eftersom jag har fri leech idag... Så jag väljer en film i BluRay... Vilket tydligen inte funkar på vare sig min dator eller tv... och det säger Erik när han väl vaknar när jag nästan har nere hela filmen... xD Så har hittat ett annat filformat nu men fan vad störande det är... -_-

Nej, nu vill jag ha mer milkshake medan den jäkla filmen laddar...
So long suckers.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: