Experimentsfullt bullbak

Slänger i mig en korv innan jag drar upp till Erik. Att de här jävlarna aldrig kan svalna tillräckligt fort?! Avskyr riktigt varm mat, bränner mig alltid... -_-

Bullbak hos Sandra, pillande med hennes bloggdesign och en kortare promenad har stått på dagens schema. Diverse misstag med baket till trots smakar bullarna helt ok och doftar ljuvligt. :P Johanna kom bland annat på, när hon knådat klart degen, att vi missat att ha i smör... xD Så det hällde vi i efteråt, något Johanna verkligen uppskattade då det fortfarande var hon som stod och knådade... ;) Att vi (jag...) sedan missade att pensla och sockra första plåten in i ugnen... det var bara en släng av experimentslusta... :P

Ignorera det konstiga blå fältet, det hände något med blixten när Sandra tog kort samtidigt... :P

Är man fattig student så är man, det gäller ju att prioritera, och då blir det att man kavlar degen med en Absolut-flaska... ;)

Och eftersom Sandras blogg nu är så jävla snygg blir ju jag lite... otillfredställd med mina små justeringar, så skall sätta mig ner och fixa om'et, men det får bli imöra då jag nu skall bege mig upp till campus. :P

Puss på er mina änglar


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: