Virriga samtal om förlorade väskor :P

Ok, nu har designen uppdaterats iallafall, skönt det. Simon har dock tydligen aldrig sett någon presbild... Weird. Han måste göra något mysko... ;)

Haha, fick en gött virrigt samtal tidigare. Stod Stina på mobilen men upptäckte efter några förvirrade ögonblick att det var Sandra som var i andra änden. Bruden hade lyckats lämna kvar väska med allt innehåll i en låst lägenhet... hehe, scchmidigt värre. ;P Hon babblade på och frågade om Erik bodde på Triogatan 11 och att jag kanske skulle få besök senare och sedan var det typ hejdå och jag satt där härligt förvirrad och visste inte riktigt vad jag skulle tro.. :P
Hon ringde dock upp igen några timmar senare med sin egen mobil och förklarade lite mer sansat vad som hänt och att allt löst sig. Skönt att man slipper sitta uppe och vänta på eventuellt besök så... ;P Hela storyn får ni läsa i hennes egen blogg imöra.

Funderar på om jag skall knyta mig eller ej... behöver ju inte sitta uppe och vänta på eventuella gäster (speciellt eftersom även Erik traskat hemåt till sitt egna krypin :P ) och jag börjar bli en gnutta trött så... Man skall ju orka upp och baka bullar och vara social imorgon också... :P
Jävla onödigt inköp i form av chipspåse var det iallafall, käkat två chips hittills... Man ska inte handla när man är hungrig, när fan skall man lära sig...?! :P

Btw, någon som kan tipsa om billigaste möjliga flyg och boende till/i London? Jag och Erik skulle vilja ta en sväng dit innan jul, över en helg så. Kollat runt lite men är ju ett hav av möjligheter. Att säga att jag är förvirrad är ingen överdrift. Gäller bara att det passar med plugg och - framför allt - ekonomin.

Nej, nu ska jag fan sova. Inget kul här längre. :P
Nightynight my loved ones


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: