13 timmars sömn och thaimat...

Efter en tretton timmars sömn inatt mår man ändå som en människa idag. :P Erik var helt övertygad igår om att jag skulle falla ihop sovandes vilken sekund som helst och tjötade konstant på mig att jag borde gå och lägga mig. Och där satt jag, sprittande pigg, och blev allt mer irriterad, här kommer man för att umgås och så vill mannen bara bli av med en... ;P Vid 11-tiden hade dock tröttheten hunnit ikapp mig så då blev det till att ta igen en väldans massa sömn. :P

Stack hem runt 2 idag med tanken att jag skulle plugga matte... kan ju behövas så... men hur mycket matte tror ni Sissi har gjort hittills? Inte mycket kan väl sägas. Några tal har det allt blivit men fokusen har väl inte legat på topp kanske... :P Hade två avsnitt kvar av Claymore som jag ju var tvungen att se (gaah, redan slut... snyft) och sedan har det ju vart mat, lite tv och en jäkla massa dator... :P

Ska strax iväg till Aroy (?) med Erik för att köpa på oss lite thaimat, yumma. Sedan blir det förhoppningsvis mys med en skräckis jag tydligen i nåt svagt ögonblick sagt att jag ville se... :P Verkar bli en slapp kväll för alla brudar utom möjligen Sandra som inte kan bestämma sig för om hon ska partajja eller ej... ;P Men en vit helg kan ju inte skada emellanåt heller så... mer ork att plugga matte imorn kanske...? Hö hö hö.

Nu ska jag blåsa håret och sedan bär det av.
C ya lads 'nd lasses


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: