a walk for the lonesome

Solen strålar ännu och det kliar i kroppen att gå ut och njuta av den genom en promenad. Givetvis hade jag hoppats på sällskap då det inte på långa vägar är lika kul att traska på egen hand, men Erik kände som vanligt inte för det då han var trött efter sitt gymmande. Tror jag ska sluta fråga där, han ser det inte som en fråga utan som ett krav och jag blir alltid putt när jag får traska ensam ändå. Och vi vet ju alla hur det slutade sist när jag faktiskt fick med honom ut... ;)
Skickade ett sms till Sandra oxå, men då hon inte svarat antar jag att hon pluggar för fullt eller är allmänt upptagen. :P Antagligen har hon redan vart ute och gått i vilket fall. :P

Måste handla sedan också. Ingen mjölk och bara två ägg kvar.

Pratade med mamma förut angående att min buffert sinar med skrämmande hastighet... Hon sa att jag skulle räkna på hur mycket jag behöver så får vi se om det blir en klumpsumma typ vid flytten eller om jag behöver höja månadsbeloppet totalt. Nu ska jag fanemig sätta mig ner och räkna på hur mycket jag gör av med på en månad, är skrämmande. Har tänkt göra detta sen jag typ flyttade, men blir lixom aldrig av... x_x

Sandra hade visst redan vart ute och gått ja, bummer.
 Och solen är väl borta om en 10 min eller nåt... nej, nu ska jag fan ut oavsett när jag nu sett fram emot det. Jävlar.


Sandra

pluggar för fullt? ja man skulle ju kunna hoppas på det iaf! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: