allt och inget

Snart sovadags men funderar över morgondagen... Sandra lovade att ringa för att väcka mig så vi har chans på Metallica-biljetterna. Ska ringa som galna, vill inte veta vad den räkningen kommer gå på. :P men åh, så gärna jag vill ha de biljetterna... och tänk om man desutom kan få sittplats på lördagens spelning... hehe, vadå jackpot...? :P Då kan vi se fram emot en helg i Stockholm men allt som hör därtill... ;)
Funderar dock på om jag skall hem och ringa - då måste jag upp tidigt - eller om jag skall vara kvar hos Erik... Börjar inte förrän 12.30 och han börjar inte alls... Dock har jag ju en del plugg att göra... och så ska man hinna med boxen oxå... gaah, tiden rinner bort...

Gårdagen var iallafall härlig. Seg start då vi fick ett allvarligt anfall av kvinnlig obeslutsamhet gällande kläder, men det redde ut sig som tur var och vi var la på plats för förfest vid en halv nio. Delar av klassen, en del tvåor, lite syskon och andra polare gjorde oss sällskap. Brådhastad avslutning och nedfärd till stan med buss. Haha, inte ens Johanna kunde låta bli - men vem är förvånad? ;)
Blev Nöjes trots allt och var förvånansvärt mycket folk med tanke på datumet. Tillräckligt mycket folk för att tappa bort varandra för jämnan oxå men så är det la alltid...
Och älsklingen var där och han var t.o.m på danshumör så vad mer kan en flicka begära? ;)
Lite trist avslut med smågräl - gömde mig på toan en stund, hehe - men löste sig som vanligt det oxå.

Bestämt mig för att göra mitt bästa för att hålla min stora trut i fortsättningen dock. Kommer inget bra av att jag pratar har jag märkt. So I'm gonna zip it. :P

Idag har det vart en typisk söndag - slaaaappa som gällt. Blev dock en promenix med Sandra i solskenet iklädd Eriks paltor och dessutom hans skor då jag haft ballerina dagen innan och det inte kändes som att det var rätt val inför en längre promenad... :P Skavsår fick man dock ändå, men man är la en viking. ;)

Börjat spela Fable II, eller tja, Erik spelar la mest och jag tittar men ändå, unt I like it. :P Får se till att han inte spelar på egen hand bara.. ;)

Sova nu. Godnatt mina änglar


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: