dåligt med koncentrationen...

Datorn segar som fan just nu... både internet och helt vanliga mappar... allt segar och hänger sig... Börjar bli lite smått irriterad... typ... men bara lite smått. Är ju inte som att jag kommer göra något dumt som att börja slå på datorn eller något sådant...

Matteplugg i skolan idag. Tyckte jag var duktig med 7 timmar men Erik bara påpekade att det inte räcker långt... hmpf... Jag VET det, men jag blir likförbannat trött och seg i huvudet efter några timmar. Och så får vi ju inte förglömma det faktum att jag är obotligt lat.

Var på box med Sandra, och tro mig, är det någon ni inte vill träffa på i en mörk gränd så är det Sandra... Fyttihelvete vilken kraft hon har i sina sparkar, jag bara väntar på när jag kommer få en fraktur på underarmarna... :P Lyckades typ dessutom knocka mig själv med mitsarna när hon satsade på spark mot ansiktet, i det läget var det svårt att hålla emot, lite läskigt. :P För att inte tala om att jag knappt ens kan sparka så högt upp... :P
Tryckt i mig en halv kvargburk nu iaf, får hoppas att den gör någon nytta. :P Gott är det iallafall... :P

Jag hade en liten plan på att plugga matte efter träningen, men efter en evighet i duschen och lite mat inser jag att jag är helt slut... Förlåt Erik, men får bli mer plugg imorn istället... Tänkte faktiskt lägga mig nu, så snart jag borstat tänderna, så kanske jag faktiskt är pigg och kan koncentrera mig imorgon...? *hoppas*

Sussa sött


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: