En redig bit på vägen...

Ok, det blev inte tolv timmar i skolan men det blev iallafall lite drygt 11. :D Vet inte om vi egentligen kommit igenom så mycket, gjort en massa tentatal, men förhoppningsvis har något satt sig så jag fortfarande minns det imorgon. :P

Nu ska jag faktiskt inte räkna något mer ( min hjärna har gått på halvfart de senaste timmarna...) utan jag tänkte läsa alla facit som jag har till gamla tentor och försöka följa lösningarna... det jag kan det kan jag nu, men om jag bara får ett hum om resten så borde jag kunna skrapa ihop något extra poäng, och tro mig, det kommer hänga på de där extra ihopskrapade poängen, för inte fan kommer jag ta hem den här tentan på skicklighet och fullt lösta tal inte...

Har alltid hatat sammansatta funktioner men nu sitter jag och ber att det skall komma många sådana och att vi sedan gärna kan räkna ut inverserna på dem oxå... de går som ett rinnande vatten idag. Just love it. De jävla vektorerna och planen kan ju dra åt helvete dock.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: