Fem saker...

1. Jag har tagit ur min navelpiercing och låtit hålet växa igen. Var ju ändå sned och hade börjat bli typ inflammerat och göra ont, så skippade den. Går ju alltid att ta om om jag känner för't.

2. Fröken M. Nilsson i korridoren har stört mig en evighet nu genom att hon ställer ut sina sopor i korridoren och där kan de stå i flera dagar. Ni fattar inte vad det stinker. För några dagar sedan fick hon en lapp uppsatt på dörren med en skarp tillsägning, gissningsvis från kvinnan som städar då det stod att det tagit henne tre timmar att få bort stanken... hehe.

3. Jag är inte ett fan av grupparbeten. Det är svårt att få flera människor att samsas kring något när alla är olika. När folk dessutom är rätt bossiga av sig stiger irritationen rätt snabbt. *snap* Delvis får jag la dock skylla på lågt blodsocker och trötthet, men ändå, det stör mig.

4. Gjorde ett impulsköp och köpte på mig fläskkotletter på Konsum idag. Nu gäller det bara att jag listar ut vad jag skall göra med dem...

5. Och sist, ett stort GRATTIS till syrran som blev 14 igår. Hurray!




Simon

1. Har du haft navelpiercing?

2. Typiskt svenskt att kommunicera allt med lappar

4. Hört talas om stekpanna?

5a. Damn vad lika ni är!

5b. Är hon bara 14?

Cecilia

1. Yes, och du borde ha sett den by now med tanke på hur många jag visat den för på fester... :P

4. Stekpanna har jag nog hört talas om när du säger det ja.

5a. Jo, jag har hört det.

5b. Yes, det är hon, även om jag är tveksam ibland.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: