hell yeah

En timme kvar innan vi drar till combaten. Jävlar, kommer på nu att jag skulle frågat Ida om hon ville med... Skit. Well, får la bli nästa gång då... :/

Segt att gå till skolan på sin lediga dag även om den nu kanske inte är tänkt att vara ledig utan tanken mer är att man ska plugga på egen hand... men det hör inte hit! Jag är ledig på schemat - då är jag ledig i verkligheten. Sedan OM jag skulle välja att plugga ändå, då är jag bara jävligt duktig. ;)
Labbrapporten blev iallafall klart - thank God - och i nuläget ser det t.o.m rätt bra ut. :P Tror vi har en benägenhet att överarbeta allt eftersom det skall vara så snyggt och så bra, men hey - det är ett g-arbete. Då borde det även ligga på den nivån. I mitt huvud iallafall. Inte för att jag klagar, jag gillar bra gjorda arbeten, men man behöver ju inte arbeta sig till frustrationens brant. :P

Haha, guess what, Erik sjöng just en improviserad serenad över telefonen om/till mig, det ni..! ;) Skönsången var möjligen diskutabel, but I'm happy.
"Sånt gör man för dem man tycker om"

Funderar på om man ska ta och käka lite innan träningen... Småhungrig sådär... men det som lockar mest just nu är antingen äggmackor eller kanelbullar... host.

Bet i en dålig physalis och fick kuta till toan och spotta och sörpla vatten... Och Erik bara skrattar och härmar mig och mina "Uuuääääh!" i en evigheter efteråt. Trevligt att man gjort någons dag lite roligare.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: