"It's getting cold in here, so take on all your clothes"

Är förjävla kallt i min lägenhet just nu... eller alltid... Har ingen termostat eller något så här är det till att anpassa kläderna efter temperatur... Och jodå, jag har allt ett element, men på nåt vänster spelar det ingen roll hur mycket jag (eller någon annan...) pillar på det för inte fan förändras temperaturen ett jota... Jäkla skönt att flytta säger jag bara... Gaah, en hel månad kvar..!

Första tvätten ligger i torktumlarn och andra tvätten är inslängd... så nu borde jag ju egentligen sätta mig med matten och räkna några timmar... lockande. Or not. Men är ju samtidigt bara två dagar kvar till tentan så har ju inte speciellt mycket att förlora... Men just nu sitter jag jag mest här, insvept i en filt, och fryser och är allmänt tröööött.
Ska bli så jäkla skönt när det är över - på ett eller annat sätt - så längtar som fan till torsdag efter klockan 19... :P

Karin kommer upp till helgen så är mys och partaj som gäller - blir äntligen av att träffa Annica igen också, var ett jävla tag sen! Och då passar Johanna och Jenny, de skitarna, på att sticka till Oslo?! Vad hände där liksom?

Haha, vi spelade upp ett litet skådelspel på vår redovisning och jag skulle säga - med INLEVELSE, gärna med lite viftande händer och gester - "Och det är ju så väldigt svårt att hitta någonstans att hänga upp dem också!" (syftandes på väskor) Jag kunde säga det med egna ord men jag fick inte svära. Ehm... har ni en aning om hur svårt det är för Sissi att säga en sån mening - med INLEVELSE - utan att lägga till ett "jäkla" istället för "väldigt"...? Typ en gång av tio fick jag till ett "fruktansvärt" istället för en svordom eftersom det iallafall låter lite... mer. Men jag menar... jag har skrivit 7 svordomar i bara det här inlägget, och jag pratar likadant... :P Jag har ett väldigt variationsrikt och välfyllt vokabulär... ;P

Nej, nu är det fa...ktiskt matte som gäller! C ya


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: