Karin on tha phone

Och så ringer söta Karin precis när jag ska springa och ta ut den sista omgången tvätt ur torktumlarn... nu är allt snustorrt och inte längre sådär mysigt varmt... :P Nåväl, rent som rent. :P
Nu ska vi bara se vem av oss hon skall våldgästa i helgen, tänkte prata med Sandra, om hon hade behagat visa sig på msn... vilket hon inte verkar men ändå... :P



Lite underligt att hårdrock på hög volym får mig att slappna av och koncentrera mig mer än lugn musik eller tystnad...

Back to the damn math... blä.


Sandra

kul att du lägger ut fulaste bilden du hittar :)

tycker karin våldgästar dig ;)

puss

Sandra

jag måste försöka plugga lite i helgen. har en miljon uppgifter att göra denna vecka o jag tvekar att jag får så mycket gjort imorn så det är bättre om hon bor hos dig. annars kommer jag defenitivt inte få nåt gjort (du vet hur det är...) :)

men vi får talas om det. combat ikväll?

Cecilia

Haha, that was the whole idea my friend... ;) Och jag tycker ni är jättesöta, annars hade jag naturligtvis aldrig tagit den bilden. ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: