Lyxproblem på intåg...

Vi gillar båda lägenheterna.

Yes, båda har lite olika fördelar och nackdelar vilket i slutänden gör att de hamnar på ungefär samma placering på vår "den-här-måste-vi-ha"-skala. Jäkla osmidigt måste jag säga. Vi kanske ska ta varsin för säkerhets skull...?

Båda lägenheterna är treor (ni fattar inte vad glad jag är att vi tackade nej till tvåan hos kbab, tydligen har de inte hittat någon som vill ha den än...) och ligger på 77 respektive 76 kvm. Är rätt olika planlösningar men går att möblera på flera olika sätt så det går på ett ut då vi gillar båda, men det som drar är att 76an har en grym balkong där det lär vara sol typ hela dagen (under förutsättningen att solen skiner... då... typ...) men ett minst sagt klaustrofobiskt badrum, medan 77an har en rätt osmidig balkong i sovrummet (?!) som ligger i nordlig riktning vilket gör att vi KANSKE kan få kvällssol, men den lägenheten har å andra sidan ett väldigt mycket schysstare badrum... Men som Erik säger, hur mycket tid tillbringar jag i badrummet (ehm... det lär han ju upptäcka eventually, men han kan ju få leva i villfarelsen att det inte är så mycket någon månad till eller så iallafall...) och hur många bärs hade jag tänkt ta på balkongen i solsken...? Eller frukost kanske... whatever suits you best lixom. :P

Lutar åt 76an. Just nu iallafall. Men som vi redan konstaterat - jag har ingen egen vilja. Min herres önskan är min lag - host.

Godnatt



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: