Nån gång emellanåt så...

Idag får man nog ändå tycka att jag varit rätt duktig. Jag har varit i skolan och pluggat matte (!?!) i ett par timmar (!?!) innan jag gick hem, slängde in en tvätt, och begav mig upp till Erik för att lämna av lite kläder för mogondagen (kan ju inte fortsätta sno Eriks kläder för evigt bara för att jag inte känner för att traska hem i mina partykläder dagen efter...) hehe, men jag planerar att sno hans träningsbyxor trots allt eftersom mina mjukisbyxor åkte med i tvätten... :P Hade tänkt mig en promenad när jag ändå var ute och gick, men Sissi hade missbedömt mängden kläder och höll således på att rinna bort på vägen upp så det blev till att sjunka ner i fotöljen bakom Erik och titta på lite tv-spel istället innan jag fick skynda hem för att ta ur tvätten...

Städa hade jag också tänkt göra... och diska... hm... duscha måste jag ivf göra eftersom det nalkas party ikväll... :D Var vi ska vara är fortfarande oklart, men blir säkert bra oavsett...

Lite mat kanske också hade vart bra innan man börjar bälga i sig alkohol...? Troligen...

Och nu sitter jag och môlar godis framför datorn istället... fan, jag var kanske inte så duktig ändå... :S


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: