not according to plan...

Redovisningen gick finemang, gissningsvis eftersom jag inte höll i den. Men lärarn gillade iallafall powerpointen och jag hade la  inte så mycket med den att göra heller antar jag...

Blev en fyra timmars matte efter ordinarie skola men två timmar in i plugget fick jag ont i magen och sedan blev det bara värre. Höll ut två timmar sedan fick det vara nog. Stack hem och lade mig för att sova så att jag skulle palla med combaten, men vaknar runt halv 6 och har nu förutom ett helvetiskt magknip även en dundrande huvudvärk. Ingen combat för Sissi inte. Damn it.
Erik tittade förbi för att hämta sin tonfisk, kvarg och de två par gympabyxor jag snott när jag sovit över. :P Han visade även lite matte och tro mig om jag blev glad när han sa att jag nog aldrig kommer räkna på det... hehe, men Sandra kommer... ;P
Hängde med Erik ner och smet in på Konsum för att handla lite mat samt godis till imorn (några kanske slinker ner idag men jag har hållt mig hittills...) lär behövas om jag ska hålla mig vaken och dessutom inte ha ihjäl mina lagkamrater pga för lågt blodsocker... :P
Men shit vad inte taggad jag är... Magen gör ont, huvudet gör ont och att sitta inlåst i en glasbubbla i 24 timmar är väl inte det absolut roligaste jag kan tänka mig just nu... Hoppas jag känner annorlunda imorn, annars blir det jobbigt. :P

Nu är frågan om jag ska ta och lägga mig igen, men är aningens för tidigt för att lägga sig för natten så tar la och håller ut någon timme till innan jag pyser till sängs...

Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: