Not what I planned for...

En smula oplanerad dag minst sagt... slappade hos erik till en halv 12 och sedan var det bara att skynda hem, fräscha upp sig och slänga i sig lite mat innan det var dags för CAD... haha, shit vilken ångest Sissi hade, mådde så jävla dåligt sist, men idag gick det grejjt! Typ inga problem alls, enda svåra var en speciell spegling som jag dessutom bara gjorde på eget initiativ för att få en snyggare figur. :P Godkänd på den delkursen nu iallafall. Härligt minst sagt.

Klar vid tretiden så tänkte att jag kunde dra mig hemåt, men tji fick jag... hade visst missat att det var typ introduktion till Uppdrag 24 som drar igång på torsdag. Höll på mellan 16-20... Missade alltså både boxen (helvete...) och ett par timmars plugg... Ska nu sätta mig med både labbrapport där vi dessutom fick nya direktiv idag... och analysen av studiebesöket... men är mest egna åsikter och sånt, så går nog att få ihop något... hoppas vi...

Var fyra intressanta timmar, med allt från presentationsteknik till säljteknik idag, men en smula trött är man ju... Hamnat i en skön grupp dock där jag känner tre av de andra fyra medlemmarna... :P Typ 70% IoD-are som deltar... :P Och då en resa med boende i New York står på spel lär man ju ge järnet. ;) Vet inte om jag gillar tanken på att sitta inlås i ett rum i 24 timmar (får uppehåll när man typ går på toa och om man vill sova...) men blir en upplevelse iaf. :P

Men nu är det plugg som gäller. Yiiiha...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: