Quite annoyed

Smått irriterad på mig själv. Har Sissi pluggat nåt idag tror ni? Nej. hardly. För tänk så mycket trevligare och mer givande det är att sova bort eftermiddagen...?! Gaah.

Och dessutom gör jag alltid köttfärssåsen för tidigt så nu doftar hela lägenheten ljuvligt medan jag står och förbannar den sega spagettin... :P

Var iväg och hämtade Metallicabiljetterna i förmiddags. Helt underbart att ha dem. Tyvärr verkar Erik lite tvehågsen, men så fan att han hoppar av nu! Not a chance in hell lixom. :P
Stack till skolan och gick igenom morgondagens redovisning och finslipade powerpointen en smula. Och sedan gick jag typ hem och sov.
Produktiv dag minst sagt.

Nu funderar jag på om jag ska käka snabbt och sedan se om jag kan plugga lite matte, eller om jag ska slå mig ner i soffan och njuta av maten framför lite Claymore som jag egentligen vill... Håller på och övertalar mig själv att jag ändå inte kommer kunna matten, inte kunna koncentrera mig, att det börjar bli sent, bättre att sätta sig imorgon istället och yada yada yada.
Hur stor är chansen att jag sätter mig tror ni...? *depp*


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: