Somewhere over the rainbow

Drömt som aldrig den inatt... Eller de senaste timmarna vad vet jag. Allt från brödbak där vi skulle fixa fyra olika sorter med samma deg, till prinsar, till skola, till ett mordscenario, till dans (en skitbra lärare måste jag säga, jag blev grym på att dansa salsa), till en trädgårdsmästare som ljuger om vem han är för att han är kär i mig... och när jag ska ta reda på vem han är tar jag med min tama häst och katten (två barn hade jag oxå men de fick stanna hemma...) till en stor park och gömmer mig... Slutar med att vi gömmer oss i det höga röda gräset (det gröna och det gula var för kort) när vi ska rymma från palatset.
Så, där har ni ett smakprov på vad jag sysslar med varje natt.

Nu börjar jag bli sen också, suttit och läst en massa bloggar på tok för länge. Inte bra.
Laterz


Karin

Haha tåls ju att diskutera vad som snurrar i din hjärna gumman... :P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: