sooner or later...

Finslipning på diskussion och slutsats... Vet inte om jag egentligen tycker att det låter så bra, men kommer inte på speciellt mycket att säga heller så... :/ bara det blir klart så...
Pillar lite i den vanliga texten oxå så att det skall bli mer mitt språk över det hela, så att allt flyter ihop lite bättre...
Största problemet blir nog att få in referenserna nånstans... kul att det är tvång att ha med det och integrera det i texten när man inte använt sig av några referenser... lite svårt att hitta på nåt ställe... "men här hade jag ju KUNNAT använda mig av DEN HÄR boken...!"

Reflektionen över studiebesöket kvar oxå... inte betygsgrundande på samma sätt dock, verkar mer bara vara att man ska ha gjort det... hoppas jag...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: