Tv-n - människans bästa vän

En sådär halvnyttig dag idag känner jag... Som var och varannan söndag, men ändå. :P Inte en av mina bästa dagen-efter-dagar kanske, men jag har haft sämre också. :P
Blev en tripp ner till pizzerian (ovanligt...) där Erik fick sig en pizza och jag satsade på en kycklingrulle. Den är verkligen grymt god och jag är fortfarande övertygad om att den räknas som nyttig. ;) Typ halva kvar också... tar aldrig slut... o_O Colan var nog det mest uppskattade dock, helt underbart.
Dagen har typ helt spenderats i soffan framför tv-n, antingen framför diverse mer eller mindre bra tv-program eller framför lite olika tv-spel. Och eftersom klockan snart är nio lär det snart bli dags för film... Meningsfull söndag as usual. ^^

Var en tripp och tittade på "vår" lägenhet också när vi ändå var ute och gick till pizzerian... Solen lär ligga på typ hela dagen som vi (Erik...) förutspådde, men hade nog faktiskt vart en del sol även på den andra lägenhetens balkong... men what the heck, det blir nog prima oavsett. :P

Nu ska jag slå mig ner i soffan igen och glo på lite zombies, skjutande och allmänt splatter innan vi slår över till valfri film. Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: