Bildkavalkad och tjafs

Blev förfest hos Johanna någon dryg timme igår men när det blev dags för ölspel så drog jag mig, hade ju inte så mycket att tillföra där oavsett eftersom jag inte drack något. :P Kul var det oavsett och trots diverse hot om misshandel avhandlades allt från mattetentor till förslag om grogg- och ölkvällar. najjs najjs.
Blev istället promenad med Erik i kvällskylan och sedan mys framför tv-n. Mycket najjs det med. :P

Fick mig en ny frisyr idag oxå... Inte bestämt mig riktigt vad jag tycker än, men det är inte fult. :P Och jag ville ju göra nåt med kalufsen så... Blev något mellanläge mellan det jag hade och vad min tanke egentligen var, hehe, fegade lite och Malin gjorde la detsamma. :P Skulle känna på det några dagar och vill jag sen så blir det kortare. :P

Promenad med Sandra om en halvtimme-timme och sedan ska man möta upp Karin på stationen... Och någonstans däremellan ska jag städa och duscha...

Här kommer en liten bildkavalkad från Uppdrag24... Bättre sent än aldrig. :P



Shit vad de gödde oss... konstant matintag...





Hehe, diggar skrivstilen...




Någonstans här börjar det blir jävligt segt...


Olika prioriteringar månntro...? :P

Kyligt värre blev det oxå... förbannade fönster överallt...

Inbakad Johanna... :D


Optiskt illusion.... ;)



Och här har vi vinnarna... Men ja ä int bitter...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: