Anyväjjs...

CAD-intro om en 45 minuter... Kan bli intressant då det är något jag verkligen aldrig gjort förut... Vi får se.

Tänkte ta oss ner till Riksbyggen efter skolan för att lämna in våra antagningsbevis så att de vet att vi faktiskt har en sysselsättning... Kan man hoppas på att de kommit någonvart med utvärdering och bedömning tror ni...? Troligen inte, I guess...

Lite lagom seg idag, sov inge vidare. Drömmarna bara avlöste varandra och så blandade vi upp det med lite slag och knuffar av Erik som måste haft jäkligt aktiva drömmar, för han gjorde inte så mycket annat än rörde på sig... :P

Här följer lite bilder från lördagen iallafall. Och gällande mina minnesluckor, säger jag som Sandra, jag blev full helt enkelt. Och det skyller jag på att jag bara käkade en macka och lite godis under dagen, inte världens bästa grund kanske. Bättre lycka nästa gång. ;) Men ska inte klaga, av det jag minns var kvällen grymt kul. Men... "stångkorv"...? Vad fan är det för ord egentligen...?!





Var ett jäkla tutande där... :P

Hehe, den här är charmig... :P





And I'm off. Laterz


Sandra

jag googlade igår. stångkorv är uppenbarligen en maträtt, gott låter det ju dock inte. gökalund är om jag fattade det rätt, en ort (smickrande namn...) ligger i småland, närmare bestämt i kalmars län. kanske ska ta oss en roadtripp till gökalund nångång? ;)

puss

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: