Fett trött just nu...

Haha, Sandra klagar så jag tänkte jag skulle vara vänlig nog att blogga en smula... ;) hehe, för jag hade inte gjort det annars menar jag... :P

Var faktiskt duktig nog att ta mig till skolan för lite matteplugg idag, riktigt stolt ;) sedan är ju frågan hur mycket jag faktiskt fick gjort, men Rom byggdes ju inte på en dag som man säger. ;)

Combaten var ovanligt jobbig idag... ska bli intressant att se hur man mår imorn... :P Men känns ju att det tar iaf, rätt härligt. Skönt så här efteråt iallafall, rätt jobbigt under tiden... :P hehe, började undra om Johanna bangade eftersom hon aldrig dök upp, men uppenbarligen hade hon missat tiden eller något, illa. :P

Glodde på Greys tidigare... så jävla lätt att fastna, och jag har ju missat typ alla avsnitt så jag har ett sådär hum om vad som händer känner jag... :P Kanske vore något att ladda ner...?
Just nu sitter jag och tittar på Generation Fett... Handlar idag om världens fetaste man... och hans "ansträngningar" för att nå drömvikten 100 kg... Vet inte om man ska skratta eller gråta... men han dricker ju iallafall Diet Coke till maten.. och dessutom bara ETT stort glas... yes... det värsta är ju att han tjänar grymmet mkt bara på grund av det faktum att han är fet... Så varför skulle han vilja ändra på detta lixom...? Hehe, är uppenbarligen fler än jag som undrar hur hans och fästmöns sexliv ser ut... Inte för att jag VILL tänka på det (uwa...) men man undrar ju om det ens är möjligt... Tydligen är det det om man skall tro honom och färstmön... :P
Hehe, den här dokumentärserien måste man ju nästan fortsätta se... :P

Ok, ska slå Erik en pling och sedan är det sängen som gäller. Natti natti


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: