"Ta och klipp dig!"

Hahahaha. Sitter och tittar på I ditt ansikte... Fy fan för de här jävla gamla gubbarna som helklart inte vet vad de pratar om... Haha, riktigt skrattretande över att de kan vara så fruktansvärt förbannade när de har så fel och inte kommer med en enda vettig kommentar... och som sista förolämpning ropar de "ta och klipp dig!" till Bobbo Krull... Ouch. :P
Men vad 17 gör Martin Soneby där...? Han är verkligen grymt rolig. Han lyckas säkert få till ett skämt per program. Rätt bra jobbat måste jag säga, han är nog stolt.
Rätt kul att se hur vissa människor kan ta ett skämt och ta det bra även om någon totaldriver med dem och deras organisation, medan andra bara blir fly förbannade... :P

Är klar med reflektionen över speedcaset nu. Bra blev det inte, men så länge det blir godkänt så.

Boxen var jävligt kul men jävligt jobbigt. Blev precis som Sandra rätt orolig när instruktören sa att det var box2 vi hamnat på och att det fanns en box1 man kunde gå på oxå... hehe, bara tänkte "helvete, vi har hamnat på en fortsättningskurs och vi har aldrig gjort det här förut...!?" men var rätt lugnt. Påminde mycket om combaten men var grymt mycket härligare att slå mot mitsar så man får lite motstånd istället för att bara jabba i tomma luften lixom... :P Dit lär man gå tillbaka.
Men jävligt trött blev man... märkte efter typ halva passet att mina händer darrade typ helt okontrollerat, och inte lite heller... Fortsatte ett par timmar senare också, och har fortfarande inte helt slutat även om det är mycket bättre. Gissar på att det beror på att jag käkat så dåligt det senaste, missat både frukost, lunch och middag och bara tryckt i mig en macka då och då... Blir ingen energi att ta av när man tränar.
Dessutom ser min arm ut så här... Slog kanske lite hårt när vi skulle klappa till med armbågarna, men svårt att tyda om det är brännmärken eller blåmärken... :P Snyggt är det iallafall. :P haha, men det ser inte alls lika illa ut på kort som i verkligheten... synd... :P


Måste sätta klockan för att ringa och väcka Erik imorgon också så han tar och ringer bovärden på Riksbyggen... hoppas vi kan titta på lägenheterna imorn... även om jag gärna hade sovit när jag väl har sovmorgon. :P

Well, nu ska jag iallafall sova, börjar bli lagom trött känner jag... :P
nightynight


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: