Säkrare deppa långsamt

Kbab har inte ringt idag. Så Sissi vet inte om hon får flytta in i den stora fina lägenheten med sin Erik ännu. Det vet hon kanske inte imorgon heller, och då lär hon deppa ihop totalt, bara så ni vet, för om inte den jävla bostadsföreingen ringer imorgon har inte Sissi fått sin önskade lägenhet. Jävla skit. Hon håller dock på att ställa in sig på att det är kört, och deppar ihop lite i taget istället för att bryta ihop imorgon. Mycket smidigare så inte sant? Mindre pinsamt än om man skulle börja lipa på matten oxå skulle jag tro.
Värsta scenariot är ju att vi får leta upp en ny lägenhet åt oss, big deal lixom. (*snyft*)

Pumpen idag var helvetiskt jobbig... ska bli intressant att se om jag kan röra armarna imorgon... hehe.

Då är frågan hur man skall spendera kvällen... Sandra, Johanna och co är ute och gör stan osäker, eller lär iallafall vara det om några timmar, men jag var för slö för att hänka på. :P Lång dag imorn oxå, och ska jag deppa mig igenom den lär den bli ännu längre. :)

Bowling på lördag med eventuell utgång efteråt, pizza hos Sebbe innan som planen ligger nu. Frågade Erik om han ville med, men förväntade mig ett nej redan innan jag frågade. Han har en massa plugg att ta igen eftersom han är iväg på väktarkurs atm... Så frågan är hur mkt vi kommer ses den närmsta veckan. Helvete. Saknar honom ju. Ska barrikera hans lägenhet så han tvingas umgås med mig...! Mohahahha.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: