Back to black

Klockan är snart tio, det är söndag morgon och jag har just slagit mig ned framför Eriks dator... Varför ska det vara så jäkla svårt att sova efter en utekväll?!
Och vilken utekväll sedan...Jag har visst gått tillbaka till tidigare vanor och har valt att förtränga vissa delar av kvällen vilket jag väl inte är speciellt förtjust i om man säger så. Bad habits die slow.
Någonstans efter att vi lämnar Sandras till att vi kommer till Erik, någonstans där börjar det skymma... Sedan blir det mer åt becksvart. Jag vet att luckan innehåller en taxifärd ner till stan som jag stod för, en taxifärd upp igen då Erik glömt sitt leg, ner igen, my treat, att vi struntar i Ankan och drar till McDonkan istället, att vi (Erik...) väljer att hem och att jag står och storgråter mot hans bröst på någon smågata. Vad jag grät för? Absolut ingen aning. Erik frågade hela vägen hem, hade ingen aning då heller. Kan inte gärna varit något viktigt. Säkert inget värt att minnas iallafall...

Helklart blev alkoholintaget aningens för stort igår, kan inte säga att jag mår dåligt idag, men jag har väl haft bättre dagar kanske... :P Sissi sitter och sippar på lite Treovatten, och Sissi AVSKYR Treovatten, så det borde ju tala för hur läget är... :P Förebyggande, vill inte bli bakis senare heller. ;) Well, nu ska jag krypa ner i en varm säng, bredvid en snusande (i sova-bemärkelsen) Erik och försöka sova någon timme till.
Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: