I love you baby

Klockan är halv tio och jag funderar på hur jag skall fördriva återstoden av kvällen. Idel svåra val.
Just käkat så är proppmätt, men funderar om det inte finns något litet skrymsle kvar för en bulle eller två...?

Dagen har varit seg men helt ok. Pannkakor till lunch. Lyfter även den sämsta dag, och den här var inte ens där nere.

För slö för att orka ta mig till stan och träna tidigare, men blev en fyra varv runt spåret med Sandra iallafall. Härligt med frisk luft och allmänt skitsnack är ju heller aldrig fel. :P

Imorn är det Bergvik efter skolan som gäller. Lovade köpa öl till Erik utöver min ranson med alkohol, så gissar att mina armar kommer räcka till golvet innan dagen är över. Jag kommer se ut som en orangutang. :P
Sedan är det middag och mys med tjejerna. Lär inte orka något mer. Härligt att umgås i mjukiskläder också förstås. ;P

" I love you baby, and if it's quite alright,
I need you baby, to warm the lonly night,
I love you baby, trust in me when I say.

Oh pretty baby, don't bring me down, I say,
Oh pretty baby, now that I found you, stay,
Let me love you baby, let me love you. "

Nej, tror faktiskt jag ska knyta mig.Är en dag imorgon också. ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: