screwed this time...

Mohahaha. Sissi är så jävla körd.
Bara så ni vet.

Har försökt lära mig mer om vektorer och skit hela morgonen men är nog bara att inse att antingen har min hjärna ett tillfälligt driftsstopp eller så är den överbelamrad med annan skit för inte fan kan jag mer om vektorer idag är jag gjorde igår, tvärtom, jag är bara ännu mer förvirrad. Bara att hoppas att det inte kommer mastodontpoäng på den delen... Men när hade jag tur senast...?

Jag är körd.
Så satsar på en kul fest ikväll och sedan bokar jag Erik så han får trösta mig och försäkra mig om att jag tar omtentan i vår med glans istället...


stinaaaaaaa

Åhhh sissi. jag känner mig precis så nu. det e bara till att bryta ihop o komma tillbaka. fan, nu kändes allting mkt bättre. vi tar omtentorna med guldstjärnor i kanten. hoppas det i vilket fall som helst kändes bra. o ha så sjukt kul ikväll. vi ses på lördag. längar. pöss

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: