Och hon är klaaaaaaaaaaar!

Oh yes she is! Fucking finally! :D
Ni anar inte hur duktig Sissi känner sig atm. Lägenheten är dammsugen, kläderna är vikta och inlagda i garderoben, allt är diskat, alla bord, bänkar, hyllor och liknande är avtorkade, toan är rengjord från golv till tak och fick t.o.m putsat spegeln (inser att jag inte borde köpt en budgetskrapa... halvlätt att få till utan ränder..) och alla papper är sorterade och insatta i pärmar. Böckerna står i fina rader i bokhyllan istället för att belamra lägenheten i övrigt. Betalat lite räkningar och upptäckt att jag faktiskt ÄR folkbokförd i Karlstad trots allt... Inte märkt av de där skatteförmånerna som skulle komma med att man arbetar på annan ort dock, så får kolla upp det...
Jävlar, vattnat har jag inte gjort! Be riiight back...

Så, done. ^^ Fy fan vad skönt.

Unt guess what, nu ska jag sjunka ner i soffan med något jag velat ha i flera timmar nu... pyttipanna och stekt ägg...! Och det trots att godispåsen står precis bredvid. ;)

Får se hur det blir med färgning idag... lite halvtrött sådär... den som lever får se.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: