water over my head...? ;)

Just hemkommen från promenixen ner till sjön och den var gött skön även om det bidde becksvart innan jag var tillbaka... -_-'' Megastor måne uppe dock och helt stjärnklart. Vackert. ^^
Fick handlat oxå, och jag höll mig ändå rätt bra efter listan, blev förutom mjölk och ägg även morötter (är ju helt ok, eller hur?), saft (strax slut det med och jag lever på saft..) plus... eh... en stor Plopp... -_- Den var kanske inte direkt inplanerad, men den var jäkligt god. ;)

Nu hade jag annars tänkt göra något med mitt kött som jag har i kylen eftersom jag märkte att det strax går ut... hehe, typ idag. :P Så stekt kött och klyftpotatis tänkte jag... Tror ni jag tagit mig vatten över huvudet eller vad...? :P


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: