We are (not) the champions...!

Hemma igen efter ett minst sagt annorlunda dygn. Fick ett intressant case där vi var grymt motiverade och tack vare litervis med Red Bull och kilovis med godis (och några hinkar kaffe för dem som var lagda åt det hållet då..) höll vi oss vakna utan egentliga större problem. Låg och vilade/slumrade i en timme efter en av deadlinen bara för att komma bort lite. Gick inte att sova ordentligt dock, pulsen gick i 120.

Info kommer la när jag egentligen orkar, kan ju bara säga att vi INTE vann, men att vi ett ögonblick trodde att vi gjort det. Vadå hata vinnarmotiveringen...? Den passade perfekt in på vår produkt och vår process... En smula irriterande kanske när man såg hur hela laget bara "ja...? ja...?!" och sen bara "...neeeheeeej..." men stort grattis till Goos och Basse som ska till New York. ;P
Får ta och resa dit med Erik som tänkt istället antar jag. :P

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan bär det av till Erik där jag planerar att sjunka djuuupt ner i soffan och inte röra ett finger förutom för att vinka dit pojkvännen min... :P

Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: