What the fuck?!

Datorn hänger sig fortfarande titt som tätt och med det även internet, och när man stänger ner det och försöker starta igen står det att internet redan körs och att man måste avsluta det först... eh...? Finns inget att avsluta...?

Men det som gör mig riktigt konfunderad är att när detta händer plockar datorn bort all hårdrock ur min spellista...? o_O Huh...? Den musik som ligger var är partymappen, och endast den...? Började fundera förut eftersom jag har på shuffle och det ändå bara kom partylåtar och inte en enda hårdrock... Nu vet jag... eller, nu vet jag fan inte alls, men något sysslar den ju uppenbarligen med... Börjar blir lite smått irriterande sådär...

Nu sitter jag dessutom och skriver utan att se bokstäverna och när jag skrivit klart meningen sitter jag och tittar på medan bokstäverna sakta poppar upp en efter en på skärmen... Smidigt.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: