Asså, ni fattar inte...

Jag har sån träningsvärk att jag tror jag dör... och det på ett jäkligt smärtsamt för att inte tala om osmidigt sätt dessutom... Har fan problem med att ta på mig kläder (lr av..) för att inte tala om att sätta upp en hästsvans när jag knappt kan lyfta armarna över huvudet... Blåsa håret igår var en trevlig historia... :P Men det är skönt, då vet man att man lever. ;)

Erik är iväg på förfest nånstans nere i stan och ska sedan iväg på sittning, Sandra ska på samma sittning och resten av folket är antingen ivägresta över helgen eller upptagna med annat... :P Så jag kan se fram emot en lugn kväll helt allena hemma i min egna vrå. ^^ Funderar på att kila ner till Konsum för att köpa godis att môla i mig ikväll men har inte riktigt bestämt mig än... Hade ju tänkt sluta med sådana dumheter... :P

Har dessutom börjat få en vagel vid mitt vänstra ögonlock, så för tillfället ser det ut som en lättare blåtira, ögonlocket är lilaaktigt och svullet... Man, am I gorgeous... :D

Jäkligt sugen på tv-spel oxå... jag är skadad.

Kom på att jag vart dålig på att lägga ut nollebilder (kan ju bero på att jag aldrig la in dem på datorn men ändå...) så här kommer ett sammandrag över nolledagarna. Enjoy.






"Denna dunken den skall vandra..."


"Långgripans"... Jodå, vi fick godkänt så det måste vara ett ord... :P



Vissa föredrar egna aktiviteter framför de anordnade...

A threesome with bondage...?


Vår rullande bar som killarna byggt... :P

Sophie tänkte sig inte för utan beslutade sig för att sparka på en trasig glasflaska...

Målade i ansiktet blev vi oxå som en del av tävlingen...

...men vi mötte våra övermän i Johanna, Björn och Lovisa...

...även om det även fanns andra som gjorde sitt bästa.

faddrar...

Björn gör sitt bästa för att mjöla ner Sara precis som hon gjort med alla oss andra... way to go :D

Johanna och mina fötter njuter av solen

Undrar vad man kan göra med den här högen av frigolit...?

Tja, om man först bygger en bra grund och packar frigoliten hårt...

... och tillverkar vingar förstås, det är obligatoriskt...

...så har man snart en sån här fin konstruktion.

Our camp.

Flaggan fick bli extra dekor på flotten...

Här sjösätts vår skapelse...

... och här går vi i mål som etta i loppet... :D

Två glada vinnare med lite efterlängtad alkohol i handen, vem kom på den dumma idéen att man måste vara nykter för att paddla en flotte...? ;P

Blivande kannibaler...



Best in show. Lovisa skrämmer mig en smula när hon slickar sig om läpparna så där...

Kultingarna var talibaner


Blött värre... åtgärdat med soppåsar för dem som ville :P


Kannibaler gillar oxå dunken... ^^

Inte konstigt att grannen blev rädd om jag såg ut så här när jag kom hem... Never been more goodlooking huh? ;)

Så, vad ska jag nu göra resten av kvällen...?


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: