Done!

Jag är klar, jag är klar, jag är klar... jag är klar, jag är klar, jag är klar!

Jävla analyshelvete, tog ju aldrig slut.

Om det blir godkänt låter jag vara osagt men blir den det inte inte är de surkärringar allihop... så det så. ;)

Just nu har Sissi helvetiskt ont i sin rygg och knäna knakar oroväckande så fort jag reser på mig... Skulle ju kunna bero på att jag sitter skräddare ihopsjunken över datorn, men jag vet inte... :P Gammal kärring är vad man är, härligt.

Nu tänker iallafall Sissi roa sig kungligt med eh... eh... TV..? En bok kanske...? Anime...? Beslut, beslut, beslut. Sträcka ut ryggen tänker hon iallafall göra först... Lite ryggmassage hade inte suttit helt fel nu... :P Hehe, kanske börjar bli bortskämd med tanke på att jag får massage nästan varje gång jag är hos Erik bara jag ber snällt och tindrar vackert med ögonen. ;)

Bok it is. Eller anime...? Gaah.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: