En cd-skiva är rund, platt och blank... typ...

Äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN har Sissi lite egen tid, utan en jävla massa plugg hängandes över huvudet. Visserligen finns ju matten alltid där och har ju några fler inlämningar framöver, men just precis i detta nu, har jag inget som skall in. :P

Verkar bli bodyjam klockan 19 ikväll, och även om jag egentligen verkligen längtar efter att sjunka ner i soffan med en bra bok, så lär det nog bli skönt att få rört lite på sig. Tanken var ju att vi skulle bli smala, vältränade, hälsosamma träningsfreak... typ. ;)

Morgondagen är även den ledig, men frågan är vad man ska göra då... Räkna matte eller bara ta det lugnt...? Förhoppningsvis tar jag mig i kragen och går till skolan för att plugga matte med de andra stollarna ("stölle" ;) ) men ska inte hoppas på för mkt... :P

Teckningarna fick sig några kommentarer och några justeringar gjordes, men valde att lämna in dem idag iallafall, istället för att plocka med dem hem för att göra om dem... Hehe, som vadå - alla - andra gjorde...? Jag är på tok för lat för mitt eget bästa känner jag... :P
Talet gick, men inte så mycket mer. Fattar inte varför jag blev så übernervös helt plötsligt, var ju typ helt cool innan... Kanske stressade upp mig för att alla var så duktiga och jag knappt kunde mitt... ;) Jag kom igenom det iallafall, och uppenbarligen hade de hört vad jag sa så var la grejjt. ;P Uppenbarligen ville många ha fler bilder oxå som jag kunde läsa i deras feedback, men ser inte riktigt vad jag hade kunnat haft bilder på... vet inte folk hur en cd-skiva ser ut..? o_O
Dock hade jag visserligen kunnat haft med lite historia, det kände jag själv... Men tiden barkade änna iväg rätt snabbt. :P

Nu ska jag, nu ska jag... vad ska jag göra nu...?


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: