För Sandras skull...

Skriver några rader här endast för att göra Sandra glad då hon beklagat sig över att jag varit så dålig på att uppdatera det senaste... :P Varför hålla kontakten med folk när man kan läsa vad de har för sig på nätet lixom..? ;) En riktig update kommer senare dock (?) då jag faktiskt måste plugga atm... Och nej, jag har egentligen inte börjat med analysen av det jäkla ex-jobbet än... jag har laddat ner och fixat en framsida dock om det räknas...? Fick skrivit ut papprena om rapportskrivningen samt instruktionerna hos Erik iaf (smidigt med en skrivare må jag säga...) så slipper hoppa mellan en massa flikar medan jag skriver vilket väl (förhoppningsvis) underlättar. Har visserligen fortfarande knappt fattat vad det är vi ska göra men va fan, hur svårt kan det va lixom? Hö hö hö...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: