Hmm...

Sitter och funderar på vad jag ska välja som ämne till presentationen imorgon... Står mellan cd-skivan och glödlampan... Pratat med Monica iaf och verkar inte som att någon tagit någon av dem, så är fritt fram...

Satt och letade skämt på mina ämnen, tänkte det kunde bli en bra avslutning, och råkade hitta den här:

Bettan hade shoppat och var fullastad med paket där hon stod i busskön. Till råga på allt hade hon en så snäv kjol att hon hade svåra problem med att kliva på bussen. Under stort besvär fick hon loss ena armen och lossade lite på dragkedjan på kjolen där bak. Det hjälpte inte. Hon drog ner den en bit till. När bussen kom lyfte en kille helt sonika upp Bettan på bussen. Ursinnig vände hon sig om.
- Vad menar ni med det här? Jag har aldrig träffat er förr, sa Bettan.
- Tja, jag tycker nog vi är ganska intima med tanke på att ni just dragit ner min gylf två gånger.

Hehe. Har absolut inget med något ämne att göra, men va fan. :P

Skisstekniken måste jag också göra... men funderar på om jag borde skriva talet först så kan jag öva på det till och från... om jag orkar... :P Annars får jag bara göra bra stödord så får jag improvisera imorn... ;)
Teckningarna måste dock vara klara... Ska bli intressant.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: