I'm gonna be mööör

Bidde inget core för oss idag, vi var för sent ute så passet var fullt. Så fick bli vanlig styrketräning i gymmet istället. :P Vilket passade mig prima iof. ^^ Fint och fräscht gym med, vad jag kunde se, bra maskiner och där folket var som en Gott och Blandat-påse, fanns en av varje sort lixom. :D Vilket passar mig utmärkt, hade inte passat in bland en massa snygga, vältränade snobbar direkt... :P Blev till att skaffa ett kort iaf, så nu är jag medlem på Sats för ett år framåt, så nu jävlar ska det tränas, här ska fett brännas och muskler byggas. ;)
Lär ju känna att jag lever imorn iaf... Kommer jag inte till skolan imorn så beror det troligen på att jag inte kommit ur sängen än. ;D
Sova nu, så får vi se om vi ses imorn då... Toodeloo


Sandra

jepp imorn är det sittning. så jäkla kul. du borde dra till nöjes imorn efteråt...fullt ös!! :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: