Numbero 100...

Hehe, hundrade inlägget råkade jag se nu och det kommer tyvärr bli exakt lika meningslöst och intetsägande som de tidigare 99... ;P

Är en knapp halvtimme innan jag ska traska tillbaka till skolan, kanske lite mindre btw, eftersom jag inte har den blekaste aning om var salen ligger... :P
Vad har jag då gjort dessa timmar här hemma...? Ehm... nada? Betalat lite räkningar, slösurfat, börjat sortera lite papper, målat naglarna, surfat lite till och... well, that's about it... Ska få i mig lite mat oxå innan jag sticker, men orkar inte fixa nåt riktigt, ska ändå bara vara i skolan i en två timmar sådär...
Johanna ska dra med mig på bodypump senare dock så innan dess kanske jag får käka igen, men va fan. :P Erik ska färga håret på mig ikväll oxå, gulligt gulligt. ^^ Han påpekar (klagar...?) alltid på att jag missar en massa hår i nacken men va fan, är inte så lätt att färga hela huvvet själv när man ändå har rätt mkt hår... :P Men får man hjälp så måste det ju bara bli bra... ;)

Oj... ehm... hade tänkt göra mig några skinkmackor och oboy, men brödet var nog på väg att vandra ut ur skåpet på egen hand så var halvfrestande... o_O Undrar om jag har nåt bröd i frysen...?
Hade jag. Blir skinkmackor trots allt. ^^
Farligt att man (jag...) köper lika mkt (för mkt...) mat som vanligt och sedan lever jag typ uppe hos Erik så är ju sällan hemma och äter här... Inte konstigt att maten står och förfars lixom... Skärpning.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: