mohahhaa, I'm screwed...

43 spänn för sittplats?! Håller på att fixa tågbiljett hem och tillbaka på söndag... Hem skiter jag i sittplats eftersom jag är först på tåget så lär det finnas plats i de obokade vagnarna, men det finns det typ aldrig på vägen upp eftersom jag då hoppar på i Öxnered... Men... 43 spänn?! För en resa som redan är rätt dyr lixom... Inte underligt att folk aldrig åker hem...

Jag är dessutom helvetiskt trött... Kanske därför jag är så grumsig... Vem vet. Ritningarna går jävligt segt framåt också... Funderar på om jag ska skippa matten imorn och göra klart det sista då så har jag halva morgondagen på mig också... Inte för att jag kan med att lägga mig än ändå iof, någon mer uppgift skall jag allt göra klart innan dess, men ju senare det blir, och ju tröttare jag blir (ögonen håller på att falla ihop på eget bevåg...) desto lättare är det att missa eller helt enkelt strunta i smärre fel och oklarheter i ritningarna... Fast vad är det värsta som kan hända? Jag får komplettera... Den dagen den sorgen liksom... Får ju ta och lämna in allt även om det ser ut som skit...

Ok, sitter fortfarande kvar... Klockan är 23.30 och en uppgift till är klar iaf... undrar hur lång tid resten kommer ta..?

00.31. Ryggen krampar utav bara helvete. Går ett par varv runt lägenheten (rätt snabbt avklarat...) då och då, både för att sträcka på rygg och ben och för att undvika att somna... Hittills har det funkat.

01.37... Det börjar närma sig men är ett tag kvar ändå... men nu sitter jag och funderar på vad jag vinner mest på... Ska jag bli klar i natt är det nog ändå någon/några timmar till... och då lär jag definitivt inte gå på matten... lär nog skippa det oavsett iaf... vill inte sitta där imorn EFTER lektionen och hoppas att jag blir klar i tid... :P Och ska jag ändå skippa matten kan jag ju lika gärna lägga mig nu så är jag kanske lite klar i huvudet imorgon och kan göra ett mycket bättre jobb än vad jag helklart gör för tillfället... -_-
Mohaha, Sissi har lyckats övertala sig själv. Sängen it is.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: