Lust att leka hemlig agent?

Asså... godiset är knappt ens gott längre och jag är så mätt att jag har ont i magen... och ÄNDÅ kan jag inte sluta äta...?! Jag sitter dessutom och tittar på Miss Secret Agent 2... jag menar MISS SECRET AGENT...? 2...?! Är visserligen söndag så kanske är ursäktad... eller?

Får tyvärr erkänna att Johanna hade rätt oxå... Jag har inte skrivit något mer på analysen... Weird, var rätt taggad när jag kom tillbaka men tänkte "jag ska bara..." och sedan var det kört... Känner fortfarande inte panik (gör jag typ aldrig... ens när jag borde det... inte bra...) för har ju en massa timmar imorgon... Men hade vart skönt att vara ute i god tid någon enstaka gång liksom... :P

Angående helgen så ska jag GRATTA Sandra som fyllde 22 i fredags. Firades med mat och partaj hemma hos henne innan vi drog till musicquizet på Rumpan.  Vettefan var brudarna som höll i quizet hittat låtarna, men låtar och frågor låg inte direkt på någon vettig nivå... Gick la sådär om man säger så... :P Plus att de var grymt dåliga på engelska... hehe. Sedan var det en smula korridorsfest innan vi drog ner till stan där Johanna, Emmelie och Stina satsade på Ankan medan jag och Sandra satsade på Mcdonkan då kön var aningens lång och knappt rörde sig en millimeter... ;)
Här följer lite pics från kvällen iaf:





Nästa är snodd av Stina (det var den innan oxå iof... ;) ), som i sin tur snodde den av Emmelie... And it made my day, just laughed my ass off... :D



Snott Sandras bild oxå... Så den får avsluta kvällens bravader. :P


Hade egentligen tänkt skriva om lördagens sittning och maskerad här oxå... men det börjar bli sent, jag är trött och så måste jag ju tänka på att jag har tvättid jag ska upp till imorn... ;P Som jag egentligen bara tog för att jag ska komma upp på morran så jag kan sätta igång med analysen... Plus det faktum att mina snygga trosor börjar ta slut då... ;P

Godnatt på er alla barnrumpor


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: