a bad moon rising

Dåligt humör. Riktigt dåligt humör. Hade sett fram emot en kväll med Erik... som nu inte blir av... Erik vill/behöver arbeta med CADen och jag hade väl egentligen (inte egentligen... verkligen) behövt arbeta med min analys av ett ex-jobb eftersom jag inte ens börjat än... -_-'' Men VILL inte!?!
Nu var det ju det här med att belöna sig före eller efter att man varit duktig... och jag kommer ju knappt att kunna plugga imorn eller på lördag eftersom de dagarna är så fullspäckade heller... har ju visserligen hela söndagen och större delen av måndagen så är la ingen panik, men är en rätt stor uppgift som jag dessutom inte förstått till fullo...
Sitter här och överväger om jag ska skita i Erik och traska upp dit iaf, för jag lär då inte plugga nåt mer här och jag är både ledsen och ensam och irriterad över att mina planer aldrig går i lås...

Hehe, Erik påminde mig just om att vi skulle kolla lägenheter idag, så blir att jag sticker upp iaf. ^^ Yatta!


Ida

Guess who found your blogg;P ME:D... haha fan va kul å läsa!:) hörde du kommer hem te helgen... å att Simon ska ha fyllefest... ses där?:)kramkrma

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: