Bättre sent än aldrig

Fy fan för ritningar säger jag bara. Att de kan ta så lång tid...? o_O Nu är de iallafall klara och inlämnade... eller tja... inlämnade är de iallafall. Hittade inga stora fel när jag kollade igenom alla papper, men slår vad om att jag missat en massa... Rätt säker på att jag borde gjort en ritning av skruvhuvudet och ta lite olika mått där tex, men lyckades inte få till det så det blev snyggt och dessutom i samma skala som resten, så blev att jag sket i det. Ska bli intressant (not...) att få tillbaka och höra vad de säger. :P

Nu är det iallafall dusch och mat som gäller, (inte ens käkat frukost än så håller på och dör här....) innan det är lägenhetsvisning halv tre. Can't wait.

Håller på att bli vansinnig på min dator... Den hänger sig, och hänger sig och hänger sig... x_x Gör mig galen... Långsamt men säkert... Vettefan varför den segar så, men scannar efter virus nu så får la se vad jag hittar... :)

Lördag: Fick inte publicerat inlägget igår då det (som vanligt...) blev väldigt stressigt.
Lägenheten var iallafall helt underbar och VI VILL HA DEN! xD Give me give me give me! Erik är också jättetaggad. Den var stor och luftig, rymligt kök, stor balkong, fräscha tapeter överallt förutom i det lilla sovrummet där det var bubbliga orange-rosa varianter, men där skulle de tapetsera om... Nylagda golv och stor klädkammare och rätt stort badrum... Enda dumma var att det var fuktskador i badrummet och även om det inte störde på något sätt skall vi försöka få KBAB att åtgärda det...
Bara att hålla tummarna nu att vi får den... Gaah, vill!

Nu ska jag kränga på mig en overall och gå ut och hjälpa pappa en stund innan jag tar bussen in till stan där Karin ska hämta upp mig... Vi ska iväg och göra slut på våra slantar i Gbg tänkte vi innan det är party ikväll... Haha, looking forward to it.

Toodeloo


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: