ergonomisk analys

Gaah. Sitter mitt på golvet och skriver min analys... Inte speciellt ergonomiskt om man säger så... har härlig kramp i ryggslutet by now... :P Fått ihop en sida text på analysen iallafall, och jag ännu bara på metod så kan kanske gå bra det här... Visserligen har jag mest kommenterat brudens språk och meningsbyggnad än så länge, resten är svårare att klaga på då jag inte riktigt hajjat allt själv än. :P Men vi håller tummarna för att läraren inte inser det. ;)

Ska ha biblioteksintro om en timme också... Hade inte tänkt gå på den eftersom jag gick det i höstas på psykologin till ingen nytta, och allvarligt, hur ofta använder jag något sådant? Jag har hittills aldrig lånat en bok här eller letat tidsskrifter eller något liknande, men SKULLE jag någon gång behöva det så kan la bibliotikarien hjälpa mig då eller om jag inte vet vad jag ska göra...? Men tyvärr kan jag inte hoppa introt då de ska dela ut en uppgift som vi ska göra... Vadå hot för att folk ska dyka upp...? Jävligt irriterande är vad det är. Där går två timmar som jag med största säkerhet hade kunnat använda mycket bättre...

Ok, lite information fick man la kanske, men om det var värt den tiden...? Stort njae... Sömnpiller till bibliotikarie också... Kul när hela klassen verkligen sitter och gäspar ikapp... :D

Fan vad lätt det är att fastna vid annat hela tiden också... Total koncentration på analysen, jomän... *återgår for now*


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: