Varför tog jag inte 12?!

Hemma en sväng på en sisådär tre timmar... Glapp i schemat eftersom rittekniken var inställd... Visade sig att vi hade programmöte 12.15-13 lr nåt, men halvsugen sådär... Måste ändå hem efter det för att käka så sket i mötet och stack hem direkt istället. :P Säger de nåt viktigt får jag la hoppas att de som gick tog anteckningar och att de talar om det för mig... :P That's what friends are for. ;)

Passade på och betalade några räkningar nu... asså, jag fattar inte... jag tycker att jag brukar betala mina räkningar när jag får dem lr inom några dagar och ändå får jag alltid påminnelser...? Får skaffa mig bättre koll... Kanske om jag faktiskt kom mig för att sortera alla jävla papper jag spritt över hela lägenheten...?

Tog och kollade upp mitt mobilabonnemang oxå. De senaste typ tre månderna har jag fått räkningar på över 600 spänn...!?! Allvarligt, jag har inte råd... Tycker inte jag ringer så fasligt mkt, men uppenbarligen har jag fel... Visade sig dock att jag bundit upp mig på 18 månader istället för 12 som jag antog (duuumt) så kan inte byta abonnemang innan februari... Känns ju bra, men som Erik sa, jag får la smsa och ringa mindre helt enkelt... Och uppenbarligen går det ju eftersom jag legat på halva summan innan sommaren... Gaah.

Tele2 Snackis låter annars bra... är det som Erik och tydligen Danne har och de är nöjda så... Trodde jag behövde ett där man smsar billigt, men är nog viktigare med en vettig samtalstaxa tror jag... Tja, jag har ju gott om tid att kolla upp det innan jag kan göra nåt iaf... x_x Härligt.


Simon

Jaså, friends är till för att hjälpa andra skolka? :P



Se upp med såna där betalningspåminnelser, Uddevalla Energi har skickat ut sådana en gång utan att skickat ut den första fakturan, smartasses...



Tele2 snackis är überbra, dock måste man teckna sig för 2 år (!!!) för att få det billigaste, 0:19 kr/min och sms. Det var det jag gjorde iaf. Annars sägs Tele2 Comviq Kompis eller vad det nu heter också vara bra, då ringer man gratis till alla med Tele2...

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: